Hacamat ya da Yaş ve Kuru Kupa Tedavisi

Hacamat geleneksel bir uygulama olmakla beraber, Tıbbi Hacamat hijyenik ortamda, Bakanlık Sertifikalı bir doktor gözetiminde yapılması gereken bir tamamlayıcı sağlık uygulamasıdır.

Hacamat Nedir?

Hacamat eskiden dedelerin ninelerin yaptığı ve ağır griplerde ve kırıklıklarda başvurulan bir tedavi yöntemiydi. Tıbbi hacamatta yapılan da benzer bir şekilde doktorun hastanın rahatsızlık veya beklentisine göre belirleyeceği bölgede tek kullanımlık kupalar ile ters basınç uygulanarak cildin kabartılarak gerilmesi ve sonra yine uzman doktorun hijyenik malzemeyle üst deride açacağı küçük ve yeteri kadar yüzeysel kesiklerden deri altında toplanan toksik kanın direne edilmesi işlemidir.
Hacamat tedavisi maliyetinde işlem yapılması gereken kupa sayısı ve ihtiyaç duyulan seans sayısı belirleyici olacaktır.

Kimler Hacamat Yaptırmalıdır?

Hacamat bir tür detoks işlemidir. Bu nedenle yorgunluk, ağrılar, halsizlik ve bunun gibi kronik problemleri olan kişilerde doktorun muayenesinden sonra önerilebilir. Birçok insan sadece korunmak amacıyla da kupa tedavisine başvurmaktadır.
Ağır bir hastalığınız varsa, özellikle kansızlık, kemoterapi vb. kalp damar ve dolaşım yolu problemleriniz varsa hacamat yaptırmadan önce mutlaka doktorunuza danışmanız gerekir.
Biz bütüncül yaklaşım altında “hastalığı değil hastayı iyileştirme” düsturuyla yaklaştığımız için görüşmemizde sizin ihtiyacınız olan tedavi yöntemini önerebiliriz. Her kişinin özel durumuna göre tedavi düzenlemek en doğrusudur.

Hacamat Yaptırmak için görüşmek istiyorum

Hijyenik bir ortamda sizin ihtiyacınız olan tedaviyi bulabilmemiz için lütfen (0232) 337 34 57 numaralı telefondan bilgi ve randevu almanızı rica ederiz. Görüşme sonrası tedaviniz düzenlenecek ve size önerilecektir.
Sağlıkla kalın.